reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alexander Kernaševič

Alexander Kernaševič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občan, podnikateľ, študent PEVŠ, fanúšik kvality a krásy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Média in flagranti!

Alexander Kernaševič

Média in flagranti!

Keď sme sa rozhodli začať boj so systémom, vedeli sme, že sa ocitneme v začarovanom kruhu. Peniaze rozhodujú o všetkom. Nie či máte čo povedať, nie či reprezentujete hodnoty, ale prachy.. Chceš niečo povedať? Zaplať! Gorily majú svoju armádu legalizantov a prisluhovačov a manipulujú s verejnou mienkou. Dnes sme ich nachytali pri čine...

  • 17. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 386x
  • 0
Ja som občan 2012.

Alexander Kernaševič

Ja som občan 2012.

Som občan Slovenskej republiky a som absolútne nespokojný so systémom spravovania našej krajiny (partokracia - vláda strán, volebný systém, prístup verejnosti k verejnému majetku, verejným informáciam, kontrola nad verejným majetkom a pod.). Chcem sa spojiť s občanmi ako som ja a nájsť spoločnú odpoveď na otázku: Ako ďalej Slovensko?

  • 20. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 313x
  • 0
Zmena vždy prichádza nečakane.

Alexander Kernaševič

Zmena vždy prichádza nečakane.

Drahí priatelia, rád by som vás všetkých oslovil s myšlienkou, ktorá nesúvisí s propagáciou sociálnej siete google, alebo s propagáciou mojej osoby. Cítim jedinečnú príležitosť vzhľadom na aktuálne diane a stav v našej spoločnosti (slovenskej, európskej aj globálnej) a vzhľadom na možnosti, ktorými ľudstvo disponuje (internet a sociálne siete už zďaleka nie sú len o zdielaní fotografií z dovolenky). Spoločnosť sa ocitla v situácii, keď potrebuje obnoviť základné vlastnosti nevyhnutné k tomu, aby nás všetkých čakala zdravá a prosperujúca budúcnosť. Tých vlastností je viac, ale evidujem jednu základnú vlastnosť, ktorá exponenciálne mizne z našich verejných životov. Tou vlastnosťou je dôvera.

  • 24. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 495x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu