reklama

Ja som občan 2012.

Som občan Slovenskej republiky a som absolútne nespokojný so systémom spravovania našej krajiny (partokracia - vláda strán, volebný systém, prístup verejnosti k verejnému majetku, verejným informáciam, kontrola nad verejným majetkom a pod.). Chcem sa spojiť s občanmi ako som ja a nájsť spoločnú odpoveď na otázku: Ako ďalej Slovensko?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Každý ďalší deň riadenia krajiny týmto systémom je ďalší deň urážania občianskeho ducha a zotročovania občianskeho života (neustále zadlžovanie, neschopnosť riešiť problémy, ktoré majú riešenie, nikdy nekončiace výhovorky (nenašla sa politická voľa) a osočovanie protistrán (to nie ja, to on), morálny hazard, hanebnosť, lži a manipulácia spoločnosti...
Chcem sa spojiť s občanmi ako som ja a nájsť občiansku odpoveď na to ako má vyzerať systém riadenia verejných vecí v 21. storočí (priama demokracia využívajúca ľuďom dostupné IT technológie?).

Toto je odkaz občana 2012 všetkým občanom dobrej vôle, statočného srdca, silnej viery a pevného odhodlania, nenechať budúcnosť nás a našich detí v rukách morálne aj technicky diskvalifikovaných ľudí (toto je rozsudok občianskeho ducha a nie je možné sa proti nemu odvolať).

Tu sa stretneme všetci rovní jeden druhému a odtiaľto začneme spoločne formulovať naše požiadavky a navrhovať architektúru nového systému riadenia a kontroly našej krajiny (bez ohľadu na voľby, ktoré by mali byť posledné voľby starého partokratického zriadenia).
My sme občania a my sme štát!
Kto je tiež občan 2012, môže sa pripojiť na: http://goo.gl/A0IMK
alebo si pozrite zoznam nás občanov 2012: http://goo.gl/RP5B7

Alexander Kernaševič

Alexander Kernaševič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občan, podnikateľ, študent PEVŠ, fanúšik kvality a krásy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu